úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Do ČR přichází luxusní značka Saint Laurent, končí Bontonland

Pařížká.ulice
28.08.2020  |  Petr Bayer Aktualizováno: 25.08.2020

Přes letošní krizi spojenou s COVID-19 vstupují na český retailový trh ve 2. a 3. čtvrtletí noví hráči, včetně značek ze segmentu luxusního zboží. Zároveň tuzemský trh někteří aktéři opouštějí, u řady z nich však jde o odchod plánovaný ještě před vypuknutím pandemie koronaviru. Novinkami jsou například sportovní oblečení Assos, móda Rebel Queen nebo luxusní móda Saint Laurent.

„Značky vstupující na český maloobchodní trh potvrzují data a trendy z našeho posledního retailového průzkumu uskutečněného v červnu a červenci. Ten ukázal, že přes rostoucí oblibu online nákupů je e-commerce hlavním prodejním kanálem pouze pro 11 % respondentů. Například Bonami dosud fungoval jako online e-shop, ale nyní se rozhodl pro investice do zahájení prodeje v kamenném obchodu. Dalším zajímavým příkladem jsou diskontní retaileři, kteří si obvykle pronajímají velké plochy o rozloze stovek čtverečních metrů a na vstup na nový trh se připravují obvykle několik let. Právě nyní v ČR otevírají dvě značky, které zde vidí potenciál. Registrujeme, že maloobchodníci tuzemskému trhu věří a připravují se na vstup do podzimní sezóny,“ komentuje vedoucí retailu v CBRE Milan Mašša.

Česko přitahuje i aktéry z druhé strany spektra. „V našem retailovém trhu vidí potenciál i prestižní luxusní značky jako Yves Saint Laurent, patřící do skupiny Kering Group. Ta se rozhodla vyměnit ve své prodejně v Pařížské ulici v Praze pánskou módu Brioni za YSL a udržet si tak toto lukrativní místo,“ říká konzultant v CBRE Tomáš Krejcar. „Saint Laurent není výjimkou. Do Česka se chystají i další značky obdobného formátu, které čekají na vhodný prostor. Jedna z nich už své místo našla v Pařížské ulici a bude otevírat začátkem příštího roku,“ naznačuje.

Mezi maloobchodními značkami, které český trh opouštějí, jsou zástupci z oblasti módy (Camaieu, Forever 21) ale i módních doplňků (obchody se šperky Freywille, Thomas Sabo, Tous). Končí také Bontonland, což je mezi všemi zmíněnými značkami jediná firma původem z tuzemska. Ta u nás po čtvrt století patřila k největším prodejcům především hudebních nosičů. Ne všechny uvedené firmy však svými kroky reagují na koronavirovou krizi. Významná část z nich byla v procesu odchodu ještě před vypuknutím pandemie – ať už z důvodu změny strategie mateřské společnosti či transformace trhu.

Další články k tématu 

 

Odběr newsletteru

Aktuality

14.06.2022 Skypaper opět hlavním mediálním partnerem soutěže ČDS&T, vítěz bude znám v září

Již 19. ročník celostátní soutěže Česká dopravní stavba, technologie a výrazná inovace v dopravě (ČDS&T) otevřel své…

15.09.2020 Skypaper hlavním mediálním partnerem konference Chytrá a čistá mobilita

Dopravní trendy budoucnosti jsou hlavním tématem 7. ročníku konference Chytrá a čistá mobilita, která se uskuteční…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« červenec 2022 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Akce