Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
 
 
úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Do střední Evropy vstoupil za dva roky rekordní počet nových značek

22.04.2016  |  Petr Bayer

V letech 2014 až 2015 expandoval do pěti zemí střední a východní Evropy (CEE) rekordní počet 185 obchodních značek, čímž celkově došlo k otevření 550 nových obchodů a prodejen. Letos se odhaduje otevření dalších 75 obchodů. Nabídku na českém trhu rozšířilo v posledních dvou letech 30 nových značek. V nejnovější zprávě How Active is the CEE Retail Market to uvádí CBRE.

Při výběru destinace prvního otevřeného obchodu 82 % expandujících značek preferuje „prime“ lokality, 77 % značek volí nákupní centra a 78 % umisťuje svou první prodejnu v hlavním městě. Druhou možností maloobchodníků, podnikajících zejména v sektoru luxusní a business módy, je otevření první lokální pobočky v luxusních nákupních ulicích, jako je Pařížská ulice v Praze, nebo v nákupních galeriích.

„V Rumunsku a na Slovensku jsou oblíbenou cílovou destinací prvních obchodů při vstupu na místní trh nákupní centra. Naopak v ČR a Polsku jsou ve stejné míře volena nákupní centra a umístění prodejny v luxusních nákupních ulicích. ČR je oblíbenou cílovou destinací převážně pro značky nabízející luxusní zboží. Polovina z těchto firem nově vstupujících na CEE trh si pro umístění svého prvního obchodu zvolila právě Prahu,“ říká vedoucí retailového týmu CBRE Veronika Tebichová.

Region CEE aktuálně vykazuje silné makroekonomické ukazatele, růst spotřebitelských výdajů i příjmů obyvatelstva a zároveň disponuje dostatečnou nabídkou kvalitních prodejních ploch. S ohledem na tyto skutečnosti lze v budoucnu očekávat další expanzi mezinárodních obchodních firem.

Vstup nových značek na trh CEE:

Zdroj CBRE Research

Další články k tématu

 

 

Odběr newsletteru

Aktuality

19.03.2019 Skypaper hlavním mediálním partnerem konference Smart City Plzeň

Na tématiku „chytrých měst“ a lepšího a bezpečnějšího životu v nich se zaměří 7. diskusní fórum Smart City Plzeň,…

23.01.2019 Cenu Skypaper na výstavě Infotherma získal Wienerberger e4 dům

Cenu časopisu Skypaper Chytrý Oskar 2018 – nejlepší smart produkt získal na slavnostním zahájení výstavy Infotherma…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Jaký vývoj očekáváte letos ve vaší stavební firmě?

růst nad 5 %
 
růst do 5 %
 
stagnaci
 
pokles do 5 %
 
pokles nad 5 %
 

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« březen 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
27
29
30
31
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Konference