Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
 
 
úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Kamenné prodejny zákazníky udrží díky pozitivnímu zážitku z nákupu

13.02.2016  |  Eduard Železný Aktualizováno: 12.02.2016

Zážitek hraje u zákazníků klíčovou roli při rozhodování, zda nakoupit v kamenném obchodě nebo online. Až 25 % z nich je ochotno zaplatit za lepší služby a servis v obchodě, až 75 % se do něj vrací, pokud je naplněno jejich očekávání. Stále větší popularitu získává také služba Click and Collect, kdy zákazník si objedná zboží přes internet a následně vyzvedne v kamenné prodejně. Až 50% zákazníků nakoupí v obchodě více zboží, než si objednalo online, uvádí CBRE.

Online je sice pro zákazníka někdy výhodnější z hlediska ceny, možnosti vrácení zboží a ušetření času. V obchodních centrech ale přibývají další služby, které podporují zážitek z nakupování. „Příkladem může být gastronomický zážitek, který stále více vstupuje do popředí. Obchodní centra také nabízejí řadu stále se rozšiřujících služeb koncentrovaných na jednom místě. Součástí začínají být ordinace lékařů, kanceláře dodavatelů energií, pošta, ale i sauna, herny a studovny. Pořádají se interaktivní výstavy, divadelní představení, hlídací služby pro děti, edukační programy pro děti mládež a seniory,“ vyjmenovává šéf oddělení retailu CBRE Petr Brabec.

Změna v trendu zákaznického chování je patrná - zákazník už nemusí jít primárně nakupovat do obchodu, ale má možnost volby. Proto je důležité, aby měl důvod a chtěl obchod opakovaně navštívit. Obchod si tak nemůže dovolit špatnou zkušenost a jeho cílem je přitáhnout pozornost zákazníka, který očekává individuální přístup prodejce. Špatná zkušenost zákazníka z jednoho obchodu může ovlivnit vnímání celého obchodního centra.

Další články k tématu

 

Odběr newsletteru

Aktuality

03.04.2019 Časopis Skypaper se zařadil mezi významné dárce Nadačního fondu Rafael Dětem

Časopis Skypaper se zařadil mezi významné dárce Nadačního fondu Rafael Dětem, který pomáhá zajišťovat finanční…

23.01.2019 Cenu Skypaper na výstavě Infotherma získal Wienerberger e4 dům

Cenu časopisu Skypaper Chytrý Oskar 2018 – nejlepší smart produkt získal na slavnostním zahájení výstavy Infotherma…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Jaký vývoj očekáváte letos ve vaší stavební firmě?

růst nad 5 %
 
růst do 5 %
 
stagnaci
 
pokles do 5 %
 
pokles nad 5 %
 

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« duben 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Konference