Modernizace 1. železničního koridoru mezi Ústím nad Orlicí a Brandýsem nad Orlicí skončí do 30. června letošního roku, následující den se na koridor vrátí odkloněné dálkové vlaky z Brna do Prahy přes Vysočinu. Od března proběhne kompletní rekonstrukce železničního spodku a svršku. Celkové náklady dosáhnou 3,4 miliardy korun.
Komplexní optimalizace téměř desetikilometrového úseku v údolí Tiché Orlice tak vstupuje do finále. Speciální technika provede sanaci železničního spodku a svršku obou kolejí mezi Brandýsem nad Orlicí a Ústím nad Orlicí. „Realizace je rozdělena na čtyři etapy. Zvolili jsme takové postupy a technologii, díky kterým jsme minimalizovali dopad do provozu vlaků. Pracovat se proto bude vždy na jedné ze dvou kolejí z dané stanice po výhybnu Bezpráví, která se nachází přibližně uprostřed mezistaničního úseku,“ říká generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda.
Velkou výhodou stroje je optimalizované opětovné použití stávajícího materiálu. V první den každé etapy probíhá příprava bez speciálního stroje, následujících sedm dní v měsíci pracuje sanační stroj, po zbylou dobu pak probíhají dokončovací práce. Správa železnic využila uvedený stroj již loni při rekonstrukci trati Lysá nad Labem – Čelákovice.
Rozdělení prací v jednotlivých měsících:
Na Galavečeru ve Fantově sále budovy Hlavního nádraží v Praze převzali oceněni soutěžící, kteří získali tituly a…
Ve čtvrtek 8. června 2023 byli na Galavečeru v Městské knihovně v Praze oceněni soutěžící, kteří získali tituly a…
Co by nejvíce pomohlo ve vaší firmě překonat současné energetické potíže?
masívnější podpora obnovitelných zdrojů (soláry, větrníky...)Petr Bayer | |
Jilemnického 2238 53002 Pardubice Česká republika | |
mobil: | +420 602 309 872 |
e-mail: | bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz |