Technologická společnost Webshippy z Maďarska, která v oblasti fulfillmentu zajišťuje komplexní služby od poptávky v e-shopu po doručení zásilky, otevírá v dubnu nedaleko Bratislavy další centrum o rozloze 3000 čtverečních metrů. V létě otevře robotizované centrum v blízkosti Prahy.
Firma spravuje online objednávky pro více než 2000 e-shopů. Zákazníkům dodává každý měsíc 150 až 200 tisíc balíků a celkem doručila už 3 miliony zásilek. Loni dosáhla obratu 6,5 milionu eur a každý rok roste dvojnásobným tempem. E-shopům v ČR na Slovensku se tak otevírají dveře na trh v hodnotě zhruba 10 miliard eur v Maďarsku (4 mld.) a Rumunsku (6 mld.).
V Maďarsku provozuje Webshippy fulfillment centrum nedaleko Budapešti, které obsluhuje objednávky koncových zákazníků a umožňuje rychlé, automatizované zpracování objednávek. Do tří let firma plánuje vybudovat síť center ve všech hlavních evropských zemích.
„Naše fulfillment centra umožňují e-shopům poskytovat služby, díky nimž jsou schopny obsloužit zákazníky různými způsoby a v krátkém čase. Kromě běžného doručení do druhého dne nabízíme i doručení ve stejný den nebo dokonce do 60 minut. Naše sklady využívají ke zpracování objednávek a sestavování balíků hi-tech roboty, jaké používají Amazon nebo Alibaba,“ říká generální ředitel Webshippy.András Perényi. Pro české a slovenské internetové obchody je to příležitost, jak udržet krok s raketovým růstem e-commerce, kdy se během tří let změnil způsob online nakupování.
Celosvětovým trendem je, že stále více internetových obchodů obchoduje s virtuálními skladovými zásobami, produkty odebírá od online velkoobchodníků a doručování domů svěřuje e-logistickým centrům. Webshippy, která e-shopům poskytuje outsourcované logistické a dropshippingové služby, umožňuje díky vlastnímu digitálnímu tržišti dodávat produkty až tisícům internetových obchodů. Získají až statisíce produktů za velkoobchodní ceny, které Webshippy dodává zákazníkům s doručením ještě tentýž den.
„Aby mohly e-shopy poskytovat prémiové doručovací služby, nestačí využívat balíkomaty, ale efektivnější logistická řešení. Jednou z možností jsou i tzv. Dark Store, menší sklady v centru města, odkud lze doručit zásilku ve stejný den nebo dokonce do 60 minut. Zákazníci, kteří si zvolí doručení ve stejný den, mohou nakoupit do 16 hodin a my jim zásilku doručíme mezi 18. a 22. hodinou. Díky tomuto způsobu je větší možnost, že nakoupí znova a díky krátké dodací lhůtě je mnohem menší pravděpodobnost, že dojde k vrácení zboží,“ dodává Perényi.
Na Galavečeru ve Fantově sále budovy Hlavního nádraží v Praze převzali oceněni soutěžící, kteří získali tituly a…
Ve čtvrtek 8. června 2023 byli na Galavečeru v Městské knihovně v Praze oceněni soutěžící, kteří získali tituly a…
Co by nejvíce pomohlo ve vaší firmě překonat současné energetické potíže?
masívnější podpora obnovitelných zdrojů (soláry, větrníky...)Petr Bayer | |
Jilemnického 2238 53002 Pardubice Česká republika | |
mobil: | +420 602 309 872 |
e-mail: | bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz |