Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
 
 
úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Oprava trati z Brna do Uherského Hradiště přesáhla 2 mld. Kč

19.07.2016  |  Eduard Železný Aktualizováno: 30.06.2016

Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) zlepšila parametry na třech úsecích železniční trati z Brna do Uherského Hradiště, která je součástí tzv. Vlárské dráhy. Celkové náklady přesáhly 2 miliardy korun, EU přispěje 1,54 miliardy Kč. Hlavním cílem těchto projektů bylo její uvedení do technického stavu odpovídajícího evropským parametrům a standardům. Oznamuje to SŽDC.

V rámci projektů byly provedeny úpravy železničního svršku a spodku, nástupišť, mostních objektů, propustků a železničních přejezdů. V úsecích odb. Brno-Černovice – Brno-Slatina a Šlapanice – Blažovice bylo díky zlepšení jejich parametrů možné zvýšit traťovou rychlost až na 100 km/h. „Realizace stavebních prací na frekventované trati Brno – Uherské Hradiště přispěla především ke zvýšení jízdního komfortu a bezpečnosti provozu. Cestující potěší i zkrácení jízdních dob a možnost pohodlnějšího a bezpečnějšího pohybu na upravených nástupištích,“ shrnul generální ředitel SŽDC Pavel Surý.

Předpokládané celkové náklady stavby s názvem Trať 340 Brno – Uherské Hradiště v úseku odb. Brno-Černovice – Brno-Slatina činily 383 647 912 Kč bez DPH. Projekt byl v rámci Operačního programu Doprava spolufinancován Evropskou unií z Fondu soudržnosti, a to až do maximální výše 292 390 865 Kč. Zhotoviteli stavby byly společnosti OHL ŽS, a.s. a Subterra a.s.

Předpokládané celkové náklady stavby s názvem Trať 340 Brno – Uherské Hradiště v úseku Šlapanice (mimo) – Blažovice (včetně) činily 599 073 931 Kč bez DPH. Projekt byl v rámci Operačního programu Doprava spolufinancován Evropskou unií z Fondu soudržnosti, a to až do maximální výše 452 657 656 Kč. Zhotoviteli stavby byly společnosti Subterra a.s., OHL ŽS, a.s., a FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a.s.

Předpokládané celkové náklady stavby s názvem Trať 340 Brno – Uherské Hradiště v úseku Blažovice – Nesovice činily 1 024 805 059 Kč bez DPH. Projekt byl v rámci Operačního programu Doprava spolufinancován Evropskou unií z Fondu soudržnosti, a to až do maximální výše 793 188 021 Kč. Zhotoviteli stavby byly společnosti OHL ŽS, a.s. a Subterra a.s.

Další články k tématu

 

Odběr newsletteru

Aktuality

21.06.2019 Soutěž Česká dopravní stavba vyhlásila vítěze, Skypaper v porotě a udělil cenu

Tituly 16. ročníku celostátní soutěže Česká dopravní stavba, technologie, inovace roku 2018 získaly Modernizace trati…

06.05.2019 Průzkum Skypaper: Růst letos čeká téměř polovina stavebních firem

Stavební firmy zvyšují svůj optimismus a růst v letošním roce očekává 46,5 procenta z nich, oproti 44,6 % v roce…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« září 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
18
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Retro Soutěž | Akce