Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
 
 
úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Prodej luxusního zboží v Evropě roste hlavně díky Číňanům

19.02.2016  |  Petr Bayer

Po celém světě pokračuje růst objemu prodeje luxusního zboží, přičemž 70 % všech čínských nákupů se odehrává v zahraničí. Mělo to za následek zvýšení objemu prodeje v západní Evropě o 13,4 %, ve střední a východní Evropě o 18 %, v Africe o 26 % a o 5 % v Severní Americe během uplynulých dvou let. Uvádí to nejnovější zpráva Luxury Retail společnosti CBRE

„Čínské nákupy představují celosvětově 30 % všech nákupů luxusního zboží,“ říká Tomáš Beránek z CBRE. Tato změna v nákupních zvyklostech čínských spotřebitelů tak vytváří příležitosti pro luxusní značky posílit svou přítomnost v Evropě a Americe, protože tyto regiony se stanou centry růstu objemu prodeje luxusního zboží během příštích pěti let. Mnoho movitých odběratelů z Asie a Afriky chce nákupy luxusního zboží realizovat ve městech s tradicí prodeje luxusního zboží. Oceňují autentičnost či přidanou hodnotu, kterou nabízí nakupování v Miláně, New Yorku a ve střední Evropě, zejména v Praze.

V roce 2015 byly nejlepšími evropskými cílovými trhy pro nákup luxusních značek Německo, kde 46 % těchto značek vytváří novou nebo rozšiřuje stávající přítomnost v zemi. Následují Francie (38 %) a Británie (31 %), střední a východní Evropa rostla o 18 %. „Najít optimální lokalitu v oblastech, kde je extrémně vysoká poptávka, je velký problém. Stejnou situaci řešíme i v Pařížské ulici v Praze,“ doplňuje Beránek.

Z ekonomického hlediska růst osobního bohatství po celém světě zvýšil potřebu globálního přístupu k luxusním výrobkům. Vzhledem k tomu, že stále více lidí může nakupovat luxusní zboží a spotřebitelé luxusního zboží jsou ochotni dívat se po zboží (včetně cestování do zahraničí) za nejlepší cenu a s nejlepšími zážitky, musejí se prodejci zaměřit na autentickou zkušenost spojenou s danou značkou a růst nových trhů.

Další články k tématu

 

Odběr newsletteru

Aktuality

19.03.2019 Skypaper hlavním mediálním partnerem konference Smart City Plzeň

Na tématiku „chytrých měst“ a lepšího a bezpečnějšího životu v nich se zaměří 7. diskusní fórum Smart City Plzeň,…

23.01.2019 Cenu Skypaper na výstavě Infotherma získal Wienerberger e4 dům

Cenu časopisu Skypaper Chytrý Oskar 2018 – nejlepší smart produkt získal na slavnostním zahájení výstavy Infotherma…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Jaký vývoj očekáváte letos ve vaší stavební firmě?

růst nad 5 %
 
růst do 5 %
 
stagnaci
 
pokles do 5 %
 
pokles nad 5 %
 

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« březen 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
27
29
30
31
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Konference