úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

V kancelářích lze využít pouze 40 % ploch, home office chce 80 % lidí

19.05.2020  |  Petr Bayer

Při návratu zaměstnanců po uvolnění restrikcí bude ve většině firemních kanceláří zpočátku použitelných pouze 40 % prostor. Očekává se, že opatření pro společenský odstup budou pokračovat i v příštích měsících. Pokud nedojde k významným změnám v rozvržení a designu kanceláře, řada lidí bude pokračovat v blízké budoucnosti v práci z domova.

„Očekáváme, že COVID-19 bude mít dlouhodobý dopad na způsob naší práce. Z našeho globálního průzkumu Working from Home víme, že 80 % respondentů by chtělo pracovat vzdáleně i po uvolnění situace alespoň jeden den v týdnu. Po tomto počátečním návratu je tedy pravděpodobné, že se kancelářské prostory budou měnit měnit na místa setkávání, sdílení informací a zkušeností, řešení projektů a budování firemních vztahů, na rozdíl od předchozí rutiny, kdy kanceláře sloužily především jako místo pro vykonávání práce,“ říká ředitelka oddělení Workplace Advisory v české pobočce Colliers International Jana Vlková.

„Odpovědní zaměstnavatelé budou v rámci návratu při plánování kanceláří upřednostňovat zdraví a pohodu svých zaměstnanců. Abychom však mohli zaměstnance znovu přivítat v kancelářích, bude v krátkodobém horizontu muset dojít k podstatným změnám v administrativních budovách, jako je zvětšení vzdálenosti mezi pracovními stoly, vytvoření jednosměrných systémů a komunálních oblastí. V tuto chvíli se všechno mění velmi rychle, proto nabízíme také rychlou službu, která společnostem pomůže s přípravou návratu a navrhne potřebné kroky proto, aby se zaměstnanci cítili bezpečně,“ dodává ředitel projektového managementu Colliers Lukáš Litera.

Služba Back to Work Navigator (Navigátor návratu do práce) vyhodnotí pět oblastí, ve kterých lze změny provést, aby se maximalizovala kapacita kanceláře a podpořila produktivita; design, navigace, chování, hygiena a technologie. Služba je k dispozici jak pro nájemce, tak pro pronajímatele, kteří potřebují naplánovat znovuotevření svých kancelářských bloků pro více pronájemců. Colliers také podpoří společnosti při zavádění těchto doporučení a ve zhodnocení dlouhodobé strategie pracovního prostředí pro jejich kanceláře.

Další články k tématu

 

Odběr newsletteru

Aktuality

15.09.2020 Skypaper hlavním mediálním partnerem konference Chytrá a čistá mobilita

Dopravní trendy budoucnosti jsou hlavním tématem 7. ročníku konference Chytrá a čistá mobilita, která se uskuteční…

27.02.2020 Časopis Skypaper opět v porotě ČDS a udělí cenu za celospolečenský přínos

Již 17. ročník celostátní soutěže Česká dopravní stavba (ČDS) přijímá přihlášky za zvýhodněných podmínek do 6. dubna…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Jaký vývoj očekáváte ve vaší stavební firmě v roce 2021?

růst nad 5 %
 
růst do 5 %
 
stagnaci
 
pokles do 5 %
 
pokles nad 5 %
 

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« červen 2021 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Akce
Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím.