Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
 
 
úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Většina firem požaduje kanceláře v profesionálním a reprezentativním prostředí

09.02.2016  |  Petr Bayer

Podnikatelé a majitelé firem jsou přesvědčeni, že nejlépe jejich obchodní potřeby splňují kancelářské prostory, které vypadají vkusně, jsou inspirativní a cenově efektivní. Profesionálně vyhlížející kancelář a lokalita, která se nachází v blízkosti k jejich stávajícím či potenciálním zákazníkům je pro ně klíčem k obchodnímu úspěchu. Vyplývá to z nejnovějšího globálního průzkumu poskytovatele flexibilních pracovišť Regus, kterého se zúčastnilo 44 000 respondentů ze 100 zemí.

Profesionální a reprezentativní vzhled pracoviště je klíčový pro 63 % z nich. Vedle dobré image je druhým nejdůležitějším faktorem poměr hodnota/cena – výše a efektivita nákladů vydaných na provoz kanceláře je zásadním kritériem pro 56 % respondentů, a to zejména pro začínající firmy. Třetím nejdůležitějším faktorem v globálním měřítku je práce v kreativním a podnětném prostředí (43 %) – na rozdíl od ČR, kde podnikatelé spíše chtějí být blíže k zákazníkům. Čeští respondenti odpověděli takto:

„Setkávám se skupinou lidí, se kterými je vhodné jednat v profesionálních a reprezentativních prostorách. Hledala jsem místo, kde by klienti měli pocit příjemného a diskrétního prostředí, v klimatizovaných kancelářích a s možností dát si v klidu kávu a nějaké občerstvení,“ řekla personální poradkyně Petra Breyerová.Vyhovuje mi proto profesionální zázemí kanceláří Regus a flexibilita, díky které mohu využívat kancelářské a zasedací prostory přesně podle svých aktuálních potřeb,“ dodává.

„Jsem rád, že dokážeme profesionálními službami a reprezentativním vzhledem business center vycházet vstříc potřebám našich klientů,“ uvádí ředitel Regus v ČR Karel Pelán. „Naši zákazníci oceňují i rychlost, s jakou dokážeme vyřídit jejich požadavky. Kanceláře jsou plně vybaveny a ihned k dispozici. Prakticky mohou začít využívat svou kancelář v ten samý den, kdy si ji v rámci prohlídky business centra vyberou,“ tvrdí.

Další články k tématu

 

Odběr newsletteru

Aktuality

21.06.2019 Soutěž Česká dopravní stavba vyhlásila vítěze, Skypaper v porotě a udělil cenu

Tituly 16. ročníku celostátní soutěže Česká dopravní stavba, technologie, inovace roku 2018 získaly Modernizace trati…

06.05.2019 Průzkum Skypaper: Růst letos čeká téměř polovina stavebních firem

Stavební firmy zvyšují svůj optimismus a růst v letošním roce očekává 46,5 procenta z nich, oproti 44,6 % v roce…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« září 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
18
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Retro Soutěž | Akce