Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
 
 
úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Nový šéf ŘSD Pavol Kováčik má zrychlit přípravu staveb

Kováčik

Několik dní po nástupu nového ministra dopravy Vladimíra Kremlíka do úřadu má nového generální ředitele i Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD). Pavol Kováčik střídá ve funkci Jana Kroupu. Za úkol má urychlit přípravu nových dálničních staveb, nastavit účinné řídící a kontrolní mechanismy, zlepšit spolupráci s policií a kraji při mimořádných situacích či lépe informovat veřejnost. Ministr údajně uvítá, pokud dosavadní šéf ŘSD v resortu dál zůstane.

„Od nastupujícího generálního ředitele očekávám nový impuls k zefektivnění práce ŘSD, dopravní stavby je třeba dobře připravit, správně nastavit smlouvy a důsledně dohlížet na jejich plnění, musí také dbát na kvalitu staveb. Je potřeba nastavit účinné řídící i kontrolní mechanismy a projektové řízení, měl by také zvážit celkovou transformaci ŘSD,“ říká ministr dopravy Vladimír Kremlík. Kováčik by se měl také zaměřit na mimořádné události, jejich včasné řešení a komunikaci. „Řidiči musí mít při nehodách nebo překážkách na silnicích dostatek informací, aby mohli na situaci okamžitě reagovat. Je také potřeba probrat s policií i kraji, jak lze zrychlit odstraňování nehod,“ dodává Kremlík.

Kováčik dosud působil jako předseda dozorčí rady Státního fondu dopravní infrastruktury, na Ministerstvu dopravy byl členem expertního týmu pro přípravu projektu PPP D4, dříve působil také jako investiční ředitel Národní dálniční společnosti nebo jako předseda představenstva Inženýrských staveb Košice. Vystudoval Vysokou školu dopravy a spojů v Žilině a Vysokou školu ekonomie a managementu v Praze.

Aktuálně je rozestavěno 140 kilometrů dálnic na zelené louce, dalších 52 kilometrů je na modernizaci D1, 63 kilometrů nových staveb je na silnicích I. tříd. Zatímco stavby na obchvatu Českých Budějovicích nebo na D35 mezi Opatovicemi nad Labem a Časy běží, je potřeba ještě pracovat na dokončení silničního okruhu kolem Prahy, rozběhnutí prvního PPP projekt na dálnici D4 nebo urychlit přípravu středočeské části D3.

 

 

Odběr newsletteru

Aktuality

21.06.2019 Soutěž Česká dopravní stavba vyhlásila vítěze, Skypaper v porotě a udělil cenu

Tituly 16. ročníku celostátní soutěže Česká dopravní stavba, technologie, inovace roku 2018 získaly Modernizace trati…

06.05.2019 Průzkum Skypaper: Růst letos čeká téměř polovina stavebních firem

Stavební firmy zvyšují svůj optimismus a růst v letošním roce očekává 46,5 procenta z nich, oproti 44,6 % v roce…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Co by nejvíce prospělo českému stavebnictví?

kvalitnější legislativa
 
více veřejných zakázek
 
omezení korupce
 
zlepšení odborného školství
 
zodpovědnější úředníci
 
jiné (můžete nám napsat co)
 

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« září 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
18
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Retro Soutěž | Akce