úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Brandy útočí: Versace, Fendi nebo Armani míří do rezidenčního sektoru

Elie Saab, Marbella
01.12.2023  |  Petr Bayer

Počet renomovaných značkových apartmánových rezidencí se celosvětově za posledních 10 let zvýšil o více než 160 %. Nové značky, lokace a posun ve standardech vybavení hotelů je posunují na stále vyšší úroveň. Celkem bylo ve světě dokončeno více než 690 takových rezidencí a do roku 2030 by se mělo realizovat dalších více než 600. Mezi původně „nerezidenčními“ značkami se v segmentu napříč světovými metropolemi angažují také prestižní „brandy“ z jiných odvětví jako Versace, Fendi, Armani nebo Tonino Lamborghini. Uvádí to aktuální analýza Savills "Branded Residences Report".

Koncept luxusních apartmánových rezidencí je založen na spojení s prestižní značkou. Jednotlivé apartmány jsou nabízeny k prodeji a zároveň jsou obyvatelům k dispozici služby na úrovni prestižních hotelů. „Do ČR se koncept luxusních apartmánových rezidencí zatím nerozšířil, v Evropě však není novinkou. V rakouském Kitzbühelu bychom například našli horský projekt Six Senses Residences, v Barceloně Mandarin Oriental Residences a v Londýně je ve výstavbě projekt The Whiteley, který také zastřešuje značka Six Senses,“ říká analytička Savills Lenka Pechová.

“Značkové apartmánové rezidence přestaly být doménou luxusních hotelů a rozšířily se mezi další kategorie hotelových řetězců. Mezi nové značky, které se chystají vstoupit do tohoto sektoru, patří Dolce & Gabbana, De Grisogono, Mama Shelter a Rare Finds,” vyjmenovává Rico Picenoni ze Savills. Mezi nehotelovými značkami zůstává na prvním místě YOO, nicméně značky jako Pininfarina (Mahindra), Elie Saab a Versace (Capri Holdings) se s největší pravděpodobností v příštích letech posunou v žebříčku na vyšší pozice. Pokud jde o hotelové značky, vítězí Four Seasons, The Ritz-Carlton a St. Regis.  Poslední dvě značky jsou součástí portfolia značek Marriott International.

Savills předpokládá, že do roku 2030 budou nehotelové značky tvořit 20 % celkové nabídky luxusních značkových apartmánových rezidencí, což je přibližně o 40 % více než v současnosti. Z rezidencí, které jsou spojeny s hotelovými značkami, jsou dvě třetiny dokončených projektů spjaty s luxusními hotelovými řetězci. Další hotelové značky spadající do vyšší a vyšší střední kategorie však svoji přítomnost na trhu stále zvyšují a podle prognóz se může jejich tržní podíl v tomto segmentu do konce roku 2030 zvýšit na 50 resp. 70 %.

Další články k tématu 

 

Odběr newsletteru

Aktuality

13.06.2023 Soutěž ČDS zná vítěze, Skypaper ocenil silnici v CHKO Slavkovský les

Ve čtvrtek 8. června 2023 byli na Galavečeru v Městské knihovně v Praze oceněni soutěžící, kteří získali tituly a…

23.05.2023 Skypaper opět hlavním mediálním partnerem prestižní stavební soutěže ČDS

Jubilejní 20. ročník prestižní celostátní soutěže Česká dopravní stavba, technologie a inovace (ČDS) vyhlásí vítěze…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« červen 2024 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Akce